Wednesday, April 27

27 April

Hari ni,navy2 malaysia sambut ulangtahun dorng..aku pun sambut ulangtahun jugak..hari ni besday aku..Aku harap aku akan dapat keje tu..awal pagi tadi aku pegi interview..hope sgt dapat keje..belum dapat result tapi dah berangan macam-macam..
Korang mesti penah rasa cam aku kan..sampai satu tahap,rasa penat sangat dengan kerja sekarang..rasa down sangat nak pergi kerja..rasa malas sangat..
Kalau aku dapat kerja ni..(kalau lagi) mesti banyak masa aku kt rumah..tak payah dah nak jap2 drive pi sini..jap2 drive sana...aku busan..

Tadi aku dapat tau adik aku dah preg..bestnya kan..nak dapat baby..bila la harith nak dapat baby lagi..YA Allah murahkan rezeki aku..kurniakan lah kepadaku cahayamata2 yang soleh dan solehah.Amin.

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Leeza Mohamad Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily