Friday, June 17

Bila dengan hati…

Lama saya tak berblog dengan hati..pelik pulak bunyi kan..orang kata kalau buat dengan hati bermakna kita ikhlas..kalau sebaliknya..erm..agak-agak sendiri la yer..Hari tu update pun sebab tolong kawan nak deco blog..kalau tak pasal tu,rasanya tak update lagi kot..

Hari ni,tiba-tiba masa terluang..teringin pulak saya nak sibuk kan diri macam dulu..rasa terurus je dulu..dengan kerja..dengan family..dengan anak..dengan berblog..rasa macam hidup lengkap terisi..

Tadi cuba-cuba ziarah balik kawan-kawan blog yang lama..ada yang dah tak aktif..ada yang dah tukar ke domain sendiri..dan yang pasti makin ramai yang saya tak kenal..cepatnya dunia blog ni berubah..satu je tak berubah,kebanyakan masih guna khidmat nuffnang..bagus la macam tu..muda-muda dah pandai cari duit poket sendiri..

Bercakap pasal nuffnang,ntah la,saya rasa nuffnang ni senang dan juga senang la..walaupun saya dah hampir 9 bulan tak aktif..tapi masih lagi ada pendapatan nuffnang..

Harap sangat lepas ni saya sentiasa rajin berhati dengan dunia blog ni..

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Leeza Mohamad Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily